Koordinaty: 60°10′06″N 59°58′12″E

Дрєвєна охладжајуча вєжа (Североураљск)

Iz Medžuviki, svobodnoj enciklopedije
Jump to navigation Jump to search
Туты чланок јест в зачетку.

Можете помогти Меджувикију увеличењем чланка. (јануар 2023)

Мєстна интересност
Дрєвєна охладжајуча вєжа (Североураљск)
Гиперболоидная башня Шухова в г. Североуральск.jpg
ДржаваРосија
РегионСвердловска област
ГрадСевероураљск
МатериалДрєво
Вышина46 метров
Автор пројектаВ. Г. Шухов
Дата основања1948
Координаты: 60°10′06″N 59°58′12″E

Охладжајуча вєжа (градирња) в Североураљскє, Свердловска област — јединово в Россије схрањено хиперболоjидно поставјење, кторо сбудовано, поставјено, из дрєва.

По проjекту Шухова в Совєтском соjузу было сбудовано неколико дрєвєных охладжаjучых вєж. Примєром, прикладом, за североураљски вєжы была вєжа Краснозаводскоj теплоелектроцентралы (ТЕЦ, тепларны, пароцентрала) в Харковє, ктора была сбудована там в 1938 року, когды жил Шухов (до тутых часов, врємен, не jе схрањена). Охладжаjучи вєжы изработали се до 1964 рока. Послє вводженја газового котла они прєстали быти користаjемыми. Jедна из вєж была размонтована.

Обча вышина поставјенја, конструкциjе — 46 метров, из кторых 36 метров — сама хиперболоjидна конструкциjа. Диаметр — 32,5 метров около основы да около 30 метров на врху, на горє.

Опорна конструкциjа jе ромбовидна сєтка из прємокутниковых/правовуголниковых брусов, кторе сут сједињены винтами у мєст скрешченjа, а в мєстах стыков, споjев, двустранными накладками на гвоздах/клинцах. Вєжа jе усиљена внє појасами/пасами тврдости, кторе такоже изделаны из дрєва.

Внєшње линкы