Kolorovana ptica (film)

Iz Medžuviki, svobodnoj enciklopedije
Jump to navigation Jump to search

«Kolorovana ptica» (češ.: Nabarvené ptáče) jest češsko-slovačsko-ukrajinsky črnoběly vojenny dramatičny film češskogo režisera Vaclava Marhula, ktory byl izdany v 2019 roku.[1] Film jest adaptacija jednonazvanogo romana Ježi Kosinskogo, The Painted Bird.[2][3] Jest prvy film, ktory vključaje medžuslovjansky jezyk.[4] Marhul glasil, čto on rěšil koristati medžuslovjansky, da by nijedin slovjansky narod ne opoznal sebe v jego historijě.[5]

Pověst[izměniti | izměniti kod]

Film razkazyvaje historiju junogo jevrejskogo hlapeca. Jego roditelji posylajut jego k srodnikam v Iztočnu Evropu, že by izběgti antisemitskogo prěslědovanja. Tetenka hlapeca iznenada umiraje i on jest prinudženy opekati o se v opasnom dikom světu, kde vse jemu sut neprijateljski.

Iztvorjenje[izměniti | izměniti kod]

Iztvorjenje filma načeli v marecu 2017 i trvali 16 měsecev. Filmovanje dělali v Čehijě (Kuřivody, Brno, Brněnska tjurjma, Jozefov, Bezdružice, Černošín, Kácov i Boletice), Slovakijě (na rěke Váh), Poljskě i Ukrajině. 43 městopoloženja bylo koristovano v filmovanju za 100 dnjej, podčas ktoryh snjali 236 scen, 1520 snimkov i 3531 dublej. Iztvorjenje dokončili v oktobru 2018 roka.

Iztočniky[izměniti | izměniti kod]

  1. "The Painted Bird: Stellan Skarsgård on the film's 'brutal violence'". BBC News (na anglijskom). Data dostupa: 11 septembra 2020.
  2. "Stellan Skarsgard to Star in Holocaust Drama 'The Painted Bird'". The Hollywood Reporter (na anglijskom). Data dostupa: 22 februara 2018.
  3. Strbova, Denisa. "PRODUCTION: Václav Marhoul Starts Shooting The Painted Bird". www.filmneweurope.com (na anglijskom). Data dostupa: 22 februara 2018.
  4. ""Раскрашенная птица" – кинодебют межславянского языка". Radio Praha (na russkom). Data dostupa: 28 januara 2019.
  5. "Nabarvené ptáče aneb Bolestivé pochybnosti o poslání živočišného druhu Homo sapiens". Kinobox.cz (na češskom). Data dostupa: 2 septembra 2019.

Vněšnje linky[izměniti | izměniti kod]