Vojtěh Merunka

Iz Medžuviki, svobodnoj enciklopedije
Jump to navigation Jump to search
Vojtěh Merunka, 2019 rok

Vojtěh Merunka (češ.: Vojtěch Merunka; rod. 1967) jest češsky jezykotvorec, učitelj i programist. Tvorec i prodvigatelj novoslovenskogo jezyka, suavtor medžuslovjanskogo jezyka. S 2015 roka jest prědsědnik panslavistskoj organizacije «Slovjanska unija».[1]

Byl rodženy v 1967 roku v Časlavu, Čehoslovakija. Učil se v Češskom tehničnom universitetu v Pragě, nyně jest učitelj tam i v Češskom zemjeděljnom universitetu. Doktor (Ph. D.) v oblasti obrabotky danyh i matematičnogo modelovańja. V izborah v Evropejsky parlament maja 2019 roka byl 8. kandidatom od konservativnoj i evroskeptičnoj partije «Alternativa dlja Češskoj republiky», ale izbrany ne byl.[2]

Sutrudnil s Vaclavom Marhulom nad filmom «Kolorovana ptica», ktory byl nominovany na «Oskar» v kategorijě najlěpših inozemnyh filmov i imaje čest dialoga na medžuslovjanskom jezyku.

Iztočniky[izměniti | izměniti kod]

  1. "O nas". Slovjanska unija. Data dostupa: 4 maja 2021.
  2. "Volby do Evropského parlamentu konané na území České republiky ve dnech 24.05. – 25.05.2019, Jmenné seznamy, Strana: Alternativa pro Českou republiku 2017, Výběr: všichni platní kandidáti dle poř. čísla, Výběr kandidátní listiny (strany)" (na češskom). Český statistický úřad. Data dostupa: 4 maja 2021.

Vněšnje linky[izměniti | izměniti kod]